Tema: Re: Garantija spausdintuvui
Autorius: Arvydasius <arvydasius @ gmail.com>
Data: 2010-12-03 15:09:05
?Įstatymo leidėjas gina silpnesniąją pusę (vartotoją fizinį asmenį,
tenkinantį savo ar savo šeimos interesus), o ne juridinį asmenį ar
verslininką.

"ManXP"  wrote in message news:idaoks$lbg$1@trimpas.omnitel.net...

Vartotoju teises prie to, kad jei esi fizinis asmuo, ir pardavejas pradeda
aiskint, kad garantija galioja tik 1 metus (o ne 2, kaip turetu but), tai
vartotoju teises daznai padeda ta problema issprest. O jeigu jau esi
juridinis asmuo, tai reikia paciam viska tvarkyt...