Tema: Ats.: Bendrija ir mokesciai
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-02 16:28:49
Jūs sumokat po 5 Lt nuo buto žmogui, bet į rankas, o ne samdydami. Samdytumėt - reikėtų sutarties, reikėtų kažkokiu pagrindu "mestis", reiktų įvardinti darbus, reiktų susimesti papildomom išlaidom ir jas administruoti, reiktų kažkokio kaupimo fondo nenumatytom išlaidom. Ir gaunasi, kad bendrijai išlaikyti išleidžiama maks. 10 Lt/mėn. atlyginimams (tame tarpe ir energetiko, kuris kaip ir privalo būti, ir valytojos) ir niekas dėl nieko nesuka galvos. O toks namo susiskaldymas laiptinėmis išvis juokingai man atrodo :)

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> parašė naujienų news:id7ni3$49d$1@trimpas.omnitel.net...