Tema: Re: Bendrija ir mokesciai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-01 13:00:23
padarėm mytingą prie laiptinės, pamaskatavom rankomis, ir susitarėm, kad "tokia ir tokia" nuo dabar tvarkys tetritoriją, sutarėm, kokią sumą nuo buto ims, ir kokiu būdu susirinks tą sumą.
Ateina kartais pas mus, sumoku už pusmetį į priekį, ir viskas.
Kai vėtra prilaužė medžių - ėjau, papildomai tvarkiau ir pats.

Koks čia administravimas? Aš suprantu, kad su viena "atsakinga galva" viskas tvarkingiau būtų, bet realiai visų narių susirinkimas ėmė ir nusprendė aktualius klausimus, ir niekas niekam pinigų nemokėjo už dalyvavimą.