Tema: Re: Bendrija ir mokesciai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-01 18:09:20
Kai skutu bulves pas save virtuvėje, realiai irgi vagiu iš valstybės stambiu mastu. Ir jei neduok die automobilį pats nusiplausiu - tai faktiškai VST lygio afera....
O už mano komentarus o.law grupėje, visi turit susimesti man ant pragyvenimo ir mokesčių valstybei, nes realiai mes čia visi atimame duoną iš advokatų... tikri aferistai...

Ir šikant tūlike prašau nestenėti! Nes tai darbas, kurį privalu atiduoti į forlax klizmų gamintojų letenas!