Tema: Ats.: Ats.: Bendrija ir mokesciai
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-30 15:58:15
Bet tai gaunasi kaip ir neteisybė truputuką - šiukšių išvežimą reikia suderinti? Reikia. Kiemo valymą suderinti reikia? Reikia. Elektros tiekimo klausimus suderinti reikia? Reikia. Interneto/kabelinės/telefono mazgus administruoti reikia (jie per namo mazgus vis vien eina dažniausiai)? Reikia. O kas visa tai derina? Bendrija? Bendrija. O kodėl jai neturėtų būti už tai mokama? Nes neviską juk padengia tiesioginė paslaugos kaina, yra dar ir paslaugų valdymo kaina...

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> parašė naujienų news:id2ues$j4i$1@trimpas.omnitel.net...