Tema: Re: Bendrija ir mokesciai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-30 13:54:54
?Noriu isaiskinti zmogui, kad visos bendro naudojimo patalpos,
konstrukcijos,
>inzinerine iranga bendra ir kad nepriklausomai nuo to kad ofisas neturi
>rysio su x laiptineje trukusiu lietaus vandens nuoteku vamzdziu, jie turi
>moketi bendrai.

Nemaisyk organo su galune. Taip - uz pastao bukles privaloma islaikyma jie
turi moketi,kaip bendrasavininkiai. Taciau jie neprivalo jungtis i kitu
bendrasavininkiu burelius/bendrijas ir ju islaikyti. Jei visi kiti
bendrasavininkiai mano, kad jiems apsimoka veikti kartu, patiriant
administracines islaidas - ju reikalas. Taciau tos dalies nebendrijos narys
padenti neprivalo.