Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-04 14:09:07
Uj, aš čiai biškį norėjau isikišti - mano "įsitikinimai" labai didele dalimi grįsti būtent tik mano asmeniniu "face-control", o ne kažkieno paistalais ir vėmalais. Taip, veidus rodė per teliką, to nepaneigsiu. Galbūt niekšai iš TV3 specialiai subjauroja Ūso veiduką savo gudriomis photoshopinėmis priemonėmis... :)))

Negaliu nesutikti - Kedžių šeimynėlės "face" - irgi ne iš pačių puikiausių, dėl to aš ir tupiu prie "itin nuosaikiųjų" :)))))
Kaip ir Ūso, "15-inės aukos" ir vargšo teisėjo.

Taip, cinikas aš, cinikas.
J.