Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Raulis
Data: 2010-06-03 16:41:27
Taip, tai skirtingi dalykai. Nenoriu labai gincytis, nes nieko tikra
nezinome.
Bet mintyse pastatau save stankunaites vieton ir svarstau, ka daryciau,
jeigu budamas labai jaunas, be pinigu, be gyvenimiskos patirties, be
issilavinimo, be artimuju palaikymo, su didziuliu ir profesionaliu spaudimu
is ex puses, ir svarbiausia - su mazu vaiku. Deje, bet sau prisipazistu, kad
prostitutu tikriausiai netapciau, nes niekas manes tokio nepirktu, bet kad
nueiciau vogti ar kitais sunkelias, labai daug sansu. Savaitinis darzelis,
sakyciau, vaikui ir man, galetu buti vos ne geriausias sprendimas. Zinoma,
tam tikra laika, kol susivokciau aplinkoje ir kazkiek apsitvarkyciau.