Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-04 10:41:43
Bet žinojimas (ar tiesiog įsitikinimai) gan dažnai būna ir betarpine patirtimi grįndžiamas.

Čia mano manymu yra panašaus sudėtingumo klausimas, kaip ir šis: jei tėvų tarpusavio meilė išblėso - ar vaikui geriau, kad tėvai išsiskirtų, ar geriau, kad kartu liktų toliau augintų vaiką, dantis sukandę?
Tie žmonės, kurių tėvai išsiskyrė, mano, kad geriau jų tėvai būtų likę kartu.
Tie žmonės, kurių tėvai liko gyventi kartu ir pastoviai bardavosi, mano, kad geriau būtų išsiskyrę.

Kas būtų jei būtų...