Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Raulis
Data: 2010-06-03 18:19:42
Tegaliu tik paantrinti. Rajono centre, kuriame gyvenau, buvo dvi mokyklos.
Viena rusu, kita lietuviu. Prie lietuviu, kuri dabar yra gimnazija, buvo
internatas, kuriame gyveno vaikai is tolimu kaimu. Tiems mazyliams tiesiog
butu buve per sunku desimt kilometru ziema iki autobuso, kuris veztu dar
trisdesimt kilometru. Taip, ten buvo ir vienisu tevu vaiku. Mokykla
stengdavosi padeti ir gerianciu degradu vaikams, bet reikia pripazinti,
tarybiniais laikais tokiu buvo gerokai maziau, nei dabar.