Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-03 18:06:39

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:hu8fhp$jg6$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodel sakai prie mokyklu, lyg prie visu butu buve..? Buvo prie keliu
> mokyklu tik, kurios buvo specializuotos, ir dabar dar yra. Dar buvo prie
> vadinamu atsilikeliu. Pats uzhaugau provincijoj, rajono centre buvo vienas
> internatas, kuriam gyvendavo vaikai nashlaiciai, arba kuriu tevai
> kaliuzej, arba tevams atimtos tevystes teises.

Pats uzaugau provincijoj, ir mokiausi mokykloje, kuri dabar gimnazija ir
turi bendrabuti visiskai normaliems ir tipiniu sheimu vaikams. Kaip tik
siandien buvau i ja nuejes - nepanashi nei į pagalbine, tuo labia vaikai
neatrodo blogesni uz kitus. Gal reiktu nusileist ish savo suidelizuotu
pasaulio, o tai toks vaizdas, kad kai tavo seimoj kas pashika, taij
zibuoklem pakvimpa. Realiai viskas daug sudetingiau. Ir todel argumentas
"vaikas leidziamas i savaitini darzeli" turi buti vertinamas nuo aplinkybiu
ir motinai gali buti kaip ir minusas, o gali suteikti ir didziule pagarba.