Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-03 18:51:24
Aš prie tų, kurie "nuosaikūs kedofilai" :)
Ir apie motinas, leidžiančias vaiką į savaitinį darželį, turiu panašią negerą nuomonę.
Jei tai daro vyresnio amžiaus tėvas (su kuriuo liko gyventi vaikai - pvz, savo noru pabėgę nuo mamos) - man jau labiau priimtina. O vieniša mama geriau jau pas savo tėvus vaiką augintų.

Bet kad ir ką mes čia visi bekalbėtumėm - jokios "logikos" iš to neišpešim. Gyvenimas yra komplikuota š. krūva, ir visų mūsų požiūriai panašiais klausimais - tėra tik simpatijų ir antipatijų, o ne racionalumo, apraiškos.