Tema: Re: Man patinka klausimai apie auksa ...
Autorius: kurmis
Data: 2010-04-12 14:34:26
Fred, su visa pagaba, tu skaitydamas isigilini ka raso ar tik siaip akim po eilutes pabraukai ir zjbs buna?

Bankui nereikejo pilieciu papuosalu ar asmeninio aukso. Bankui reikeo jo paties aukso. T.y. to aukso kuris kursavo kaip atsiskaitymo priemone monetu pavidalu ir to aukso kuris buvo isduotas tau paemus is taves popierinius pinigus. Niekas neatiminejo tavo ziedu, auskaru ar auksiniu dantu.