Tema: Re: Man patinka klausimai apie auksa ...
Autorius: Fred
Data: 2010-04-10 23:19:58
    Na tai jei auksas tada buvo keiciamas i "aukso standarto" dolerius, kuriuos bet kada galima buvo vel iskeist i auksa atgal, tai atiduodame auksa, gauname tuos auksinius dolerius ir tuojpat vel lekiame i banka atgauti savo aukso. O istatymas reikalauja vel juos grazinti. Kazkaip nesuprantu as cia ...