Tema: Re: Man patinka klausimai apie auksa ...
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-11 04:03:53
Fred rašė:

> metalo myletojas nenoreciau jo keisti i valstybine makulatura,
> istirpinciau savo turimas milziniskas atsargas specialiuose
> tirpaluose, paversdamas auksa kokiu nors junginiu, tarkime, aukso
> chloridu. Ar tai padedu man oficialiai apeiti istatyma? Ko gero,

Na, pradėkim nuo to, ką sako įstatymai (būtų gera proga _kažkada_
susivokti, kad jie neapbriboti tikrinėm, vienažodinėm  sąvokom, kurias
galėtum interpretuoti/taikyti pats...)
O juose yra apibrėžta kas yra taurieji metalai (jų forma ir turinys).
Todėl aukso chloridas yra pats tikriausias tauriųjų metalų "turinys", ir
nieko čia neprikombinuosi.