Tema: Re: Man patinka klausimai apie auksa ...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-11 23:16:02

"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message
news:hpta4m$ddt$1@trimpas.omnitel.net...
>    Ir visgi, kaip istatymas abibrezia, kas yra taurieji metalai, nes
> fizika neleidzia to paties aukso chlorido skirt metalams..?

taurieji  metalai  -  auksas,  sidabras, platinos grupės
metalai  (rutenis,  rodis,  paladis,  platina,  osmis  ir iridis)
visokio  pavidalo: lydiniai, žaliava, pusfabrikačiai, pramoniniai
gaminiai, jų laužas bei atliekos ir cheminiai junginiai;

tauriųjų  metalų  laužas  -  tauriųjų  metalų  turintys
įvairios  paskirties  gaminiai, pusfabrikačiai, netinkami naudoti
pagal  ankstesnę tiesioginę paskirtį, taip pat lydiniai, žaliava,
įvairaus pavidalo cheminiai junginiai;