Tema: Ats.: Ats.: Antstolio atsakomybė
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-03 13:40:26
Nieko asmeniško, bet kvailai pasisakinėjančių internete tikrai padidėja per
pilnatį (juo labiau, kad kaip tik dabar tokia ir yra -
http://day.lt/diena/2010.04.02). Tuo tarpu kai kiti su tampymais po
instancijas, valdiškas įstaigas ir valstybines įmones, o taip pat pykčiais
ir bylinėjimaisis  turi tampytis per užsitęsusią pilnatį - jau antri metai.

Ir šiaip bbd ant asilų, kalbančių apie tai, ko nesupranta ir gali sau leist
įžeidinėti žmones dėl savo bukumo.