Tema: Ats.: Antstolio atsakomybė
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-02 13:15:40
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> parašė naujienų
news:hp4fif$5qv$1@trimpas.omnitel.net...
> Is to, kad cia "visi papirkti" itariu, kad situacija truputi pagrazini.
> Bet jei taip yra istikruju ir nori patraukti atsakomyben antstoli,
> pirmiausia pasirupink tuo, kad turetum uzfiksuotus pacius melagingus
> parodymus, o tai dabar man cia labiau panasu tiesiog i nepilna ar
> klaidingai interpretuota informacija, uz ka jo tikrai nenuteis.

Žinau, kad skamba kaip kliedesiai :)

> Kazkoks antstolio rastas dar nebutinai parodymai, net neaisku kam
> adresuotas ar cia pats antstolis ar kita salis pateike ir t.t.

Yra antstolio raštas teismui, kuriame nurodoma, kad jis X dieną buvo
susirinkime, kuriame nufilmuota vaizdinė medžiaga ir t.t. Tik kalba jis
netiesą.

> Prasyk teismo kviesti atstoli i posedi ir cia tiesiogiai apklausti. Taip
> pat turi buti labai aiskiai paklausta ir nelikti jokiu dviprasmybiu del tu
> dvieju posedziu. Nes kaip suprantu tas kitas posedis tikrai buvo ir
> antstolis dalyvavo ir filmuota medziaga turi, tai is esmes nieko
> neissigalvoja, klausimas tik apie kuri posedi kalbama. Tai cia labai
> lengva issisukti pasakius kad tiesiog sumaisiau posedi.

Va čia jau nesuprantu, kaip gali paprastai išsisukti. Juk jis antstolis.
Kaip jis gali maišyti dienas, kai tarp jų skirtumas dvi savaitės? Parašiau
teismui raštą, jis jo pagrindu priėmė sprendimą kitoje byloje, o paskui
sakau "oi, nepykit, suklydau"? Juk mano naiviu supratimu jis tam ir yra
antstolis, kad tokių grubių "klaidų" nedarytų...

Supratau, dėkui.