Tema: Re: Antstolio atsakomybė
Autorius: Cube
Data: 2010-04-02 13:06:07
Blynas wrote:
> 2. Kokių parodymų užteks, kad įrodyti antstolio melą (įtariu, kad jis
> papirktas, kaip ir dar keli valstybės tarnautojai (kaip ir teisėjas
> (teisėja)) šioje byloje)? Kaip suprantu, galima jam iškelti bylą
> (baudžiamąją)? Kuo vadovaujantis?

Is to, kad cia "visi papirkti" itariu, kad situacija truputi pagrazini.
Bet jei taip yra istikruju ir nori patraukti atsakomyben antstoli,
pirmiausia pasirupink tuo, kad turetum uzfiksuotus pacius melagingus
parodymus, o tai dabar man cia labiau panasu tiesiog i nepilna ar
klaidingai interpretuota informacija, uz ka jo tikrai nenuteis.

Kazkoks antstolio rastas dar nebutinai parodymai, net neaisku kam
adresuotas ar cia pats antstolis ar kita salis pateike ir t.t. Prasyk
teismo kviesti atstoli i posedi ir cia tiesiogiai apklausti. Taip pat
turi buti labai aiskiai paklausta ir nelikti jokiu dviprasmybiu del tu
dvieju posedziu. Nes kaip suprantu tas kitas posedis tikrai buvo ir
antstolis dalyvavo ir filmuota medziaga turi, tai is esmes nieko
neissigalvoja, klausimas tik apie kuri posedi kalbama. Tai cia labai
lengva issisukti pasakius kad tiesiog sumaisiau posedi. Ir dar
klausineti reikia letai, specialiai daryti pauzes, kad teismo skeretore
viska uzrasytu ir dar paciam patikrinti ar teisingai uzrase.
Ir kai jau turesi teismo posedzio protokola, kur bus pacio antstolio
pasakyta, kad dalyvavau butent tame susirinkime, apie kuri tu kalbi, ir
kad ten buvo tik 5 zmones, tada gali rasyti pareiskima prokuraturai del
melagingu parodymu.