Tema: Ats.: Antstolio atsakomybė
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-02 12:18:50
Įtariu, kad apie šią bylą dar išgirsit. Ir be žiniasklaidos galim
neapsieiti. Teisiamasi su didesnio ar mažesnio plauko tam tikro pasaulio
autoritetu. Antstolio veiksmams jau yra rimtas raštiškas pagrindas, kitiems
kol kas mano supratimu galima pripaišyti tik aplaidumą ir vilkinimą. Greitu
laiku bus teismas, kuriame, jei ir toliau bus taip pat, jau bus galima
skųsti teisėją aukštesnėms instancijoms kaip nekompetentingą atlikti einamas
pareigas.

Na tikrai nemaniau, kad susidursiu su tokio lygio korupcija... Advokatams
tik plaukai šiaušiasi... O man jau darosi keblu suvokti situacija su
ieškiniais, priešieškiniais, skundais, bylom ir t.t.