Tema: Ats.: Ats.: Antstolio atsakomybė
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-03 13:33:43
"T:)" <durniu@laivas.lt> parašė naujienų
news:hp4isa$c66$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> zmones, susrinkimas kaip ir ivyksta, priimamas sprendimas. Antsolis
> uzfiksuoja susirinkimo eiga. Teismui antstolis ir pateikia tada ir tada
> buvau ir stebejau kaip vyko susirinkimas, viskas buvo taip ir taip. BET
> antstolis speju nieko nemini apie tai kaip buvo susauktas susirinkimas ir
> ar pats susirinkimas buvo jis teisetas. Arba dar variantas, kad jis turi
> kokius popierius, kurie rodo, kad susirinkimas organizuotas lyg ir pagal
> nustatyta tvarka. Paskui kitos organizacines grupes buvo gal ir pagal
> visus legalius reiklavimus sudauktas kitas susirinkimas su 15 zmoniu ir

Įtarimai neteisingi.

> Blynas, greiciausiai bando traukti antstoli, kad jis dave melagingus
> parodymus, del to, kad anstolio uzfiksuotas susrinkimas buvo organizuotas
> nelegaliai. O juk antstolis greiciausiai ir nekonstatuoja pacio
> susirinkimo susaukimo legalumo fakto.

Susirinkimo legalumas čia nelabai turi prasmės, tad prie jo kabintis
neketinu. Tu, atrodo, prastai supranti situaciją. Bylinėjamasi yra 95% prieš
5% gyventojų, arba 65% prieš 35% balsų - vienas savininkas turi 1/3 visų
patalpų. Ir to vieno savininko interesai gina jo machinacijas milijonais,
taigi visos priemonės geros. Jau buvo ir grasinimai, ir prapjautos padangos,
ir sugadintos durys, ir tuntas papirktų vienokio ar kitokio rango valstybės
ar valstybinių įmonių tarnautojų. Jau niekuo nebesistebiu. Bet dirba, reikia
pripažinti, fantastiškai - kol vieni neteisingi dokumentai yra oficialiais
kanalais paneiginėjami, jie jau keliauja į kitas instancijas, kur gaunamas
kitas neteisingas dokumentas ir t.t. O labiausiai siutas ima, kad niekuo tų
tarnautojų negali apkaltint, išskyrus aplaidumą darbe ir papeikimą...

> Nelabai tikiu, kad antstolis tvirtintu, kad  dalyvavo 15 zmoniu
> susirinkime, kai turi filmuota medziaga su 5 zmonem.

Iš pradžių ir aš negalėjau tuo patikėt. Bet būtent toks raštas yra
pristatytas teismui.