Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-04 08:36:16
pritariu 100 proc. Jei atai butu atsitiktinumas OK. Bet kai kiekviena karta kabinasi jau uzknisa. Kas idomu portfelis kabinasi, morteriskas rankinukas - nesikabina (o jis gali buti didesnis nei mano kuprine). Ir dar kodel kai tikrina kuprine netikrina kiseniu. Karta netycia vos neisejau taip nesuimokejes, kai i darbines kelnes su didelem kisenem prisikroviau visokiu smulkmenu (kaip zinia karatais jos buna nepigios). Gerai, kad prisiminiau ir jau bebeaigiant skenuoti prekes pradejau traukti "pasleptas prekes" :)

T:)