Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-01 09:01:34
2010-02-28 08:29, radvi rašė:
> keturis kartus ish eiles senuku apsauga ish manes prasho parodyti kasos
> cheki.
> nieko nepaaishkina tipo laba diena pateikite kasos cheki. klausiu kame
> reikalas sako mes tikriname visus.
> ash jiems aishkinu kad ash nieko jiems neprivalau pateikineti, chekis
> yra mano nuosavybe. zhinomai jeigu paaishkintu kokia situacija nebutu
> problema pateikti.
> matosi kad ginasi nuo nuobodulio.
> dabar kokios mano teises shioje situacijoje. ar ir toliau jiems turiu
> rodyti cheki ar juos ignoruoti?
> [...]

Tai jie ir į tašes lenda arba bent jau nori lįsti.
Tenka lankytis apsirengus tiek darbo drabužiais, tiek apsirengus
„normaliai“. Su darbo drabužiais visada į tašę taikos kasininkės arba
apsauga, o apsirengus „normaliai“ rečiau.

Dėl šitos priežasties aš senukuose labai retas svečias (tik, kai
beviltiškai pakeliui), nors pirkiniai, kai aš apsirengęs darbiniais būna
patys didžiausi, bet čia jau jų problema, o ne mano. Nenori mano klientų
pinigų – nereikia. Galima juos ir kitur išleisti.