Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: Donce
Data: 2010-03-01 08:37:29
nu bet uzpisa kai eini su vaiku + nesiojiesi vaiko tase, neradom ko norejom,
niekur nesniukstinejom norim iseit, o cia net ne apsauginis o kasininke
prisipisa rodyt vaiko tase,
na negaila, rodau, sakau zek va dar savo kisenej pinigine turiu, nori
pamatyt ? ziuri akis ispletus, vaiko tasei pamato kubus sultis, ir pradeda
kabinti mol bandom ishsinest nesumokeje :D supykau tikrai, pasiuliau kviest
policija arba eit na**ui su tokiais kriminalais. Uzsegiau tase ir isejau,
liko burbet nepatenkinta. Man tokia ju politika tikrai nervuoja, del to
ziauriai nemegstu ten lankytis. i potencialiu vagiu isvaizda niekaip
nepanasus :)

--
Donce