Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: renookas
Data: 2010-03-01 12:39:17
prekiu sutikrinimas ka issinesu is imones sandelio manes visai nezeidzia.
tik nrereikia susireiksminti.
Ir as pas klientus vaziuoju pas kuriuos gaminami didziuliai irenginiai, kur
ne i kisene deti o net ir krano pakelti reikia, bet prie vartu net ir
masinso bagazine atidaryti tenka. bet tai del to nesijauciu kazkoks
isskirtinis aka mano ir nelisk. YRa tvarka ir jei ji nepatinka neik ten. eik
kitur, ko cia verkt? man tas klientas svarbus as vaizuoju pas ji, man reikia
i ta parduotuve as einu. jei zinai kad paprasys cekio o tau tai asmens per
daug susireiksminusio orumo izeidimas tai tada jau problema gal nebe
parduotuveje. Aisku gal ir nera smagu, bet jei nieko nevo giu tegu tikrina
ar tiek isikroviau lentagliu ar per daug. Aisku pritariu paciam, kad ten
listi i asmenines tases ir t.t. tai uzknisa ten segineti ir rodyti. bet jei
pirkau lentgaliu kruva ir sutikrins su cekiu, nematau tame problemos.

As uz ne asmeniniu daiktu sutikrinima, bet ka tik isigytu.
bet pries tuos landziojimus i mano notebooko krepsi, kur jau tiek prikrauta
jog ju daiktai ir taip netilptu :)