Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: dz
Data: 2010-02-28 19:57:53
nu bendrai paemus tai ir man senuku politika ne itin patinka...bet
paziurejus is verslo puses tai visu pirma jie yra seiminkai tai ka nori ta
ir daro, nieks neliepa pas juos eit. Jie nori maksimaliai apsidraust nuo
galimu nuostliu. Beto ten pas juos tokia politika, kad vieni kitus "krusa",
o vidinis auditas "krusa" dar is kitos puses visus, nevykdysi
paliepimu/pareigu iskart leksi is darbo. Matyt kitokiu budu sunku tokia
didele darbuotoju banda suvaldyt.