Tema: Re: senukai ir apsauga
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-02 11:24:10
2010-03-02 10:19, servyzo murzej rašė:
> Tai palik savo ta kuprine ar tashe spintelej ar mashinoj. Vat
> neblogai butu tokiems kad ishkviestu policija - kaip yrodytum kad
> sultis ysineshei o ne ish lentynos paemei? Dar sugalvok y vaiko
> pampersus bulgarkes disku is ermitazho ydet ir yrodinek kad su galva
> gerai :)

Man tai patogiau pasidėti ant suoliuko prie įėjimo į parduotuvę :), nei
mašinoj ar spintelėj. Dar ir saugiau, ko gero. Guli tašė ant suoliuko
niekam nereikalinga ir viskas gerai, o mašinoj ar spintelėj, tai labai
greitai kam nors parūpsta. Tik tada jau mano bėdos, kad nėra tašės, nėra
stiklo.

Nemoka organizuoti prekybos savininkai, tai jų bėda, o tuo metu mano
babkytės keliauja pas jų konkurentus. Visi laimingi. Nereikia mano
įtartinos tašės kratyti, nesmagiai jaustis.