Tema: Re: klausimas del CA draudimo elgesio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-27 12:58:26
Hm, bandau prisiminti - esant solidariajai atsakomybei, nuostolių atlyginimo berods gali reikalauti iš bet kurio pasirinkto atsakovo. Kažkodėl nesusidūriau su tokia praktika, bet gal kas kitas žinos:

T.y., draudimas nenori apmokėti 300Lt sumos. Bet čia yra grynai paties kaltininko ir jo bendrovės nesutarimai (arba kaip tik - sutarties nuostatos). Bet tai reiškia, kad teisminiu keliu galima tikrai reikalauti draudimo bendrovės sumokėti VISĄ sumą, o toliau jau pati bendrovė gali savo ruožtu nukreipti išieškojimą iš savo "kliento-apdraustojo" (regresas).

Kodėl taip nevyksta?