Tema: Re: paskola tarp fizinių asmenų be palūkanų - koks VMI požiūris?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-11 14:11:25
Matai, yra toks dalykėlis, kad verslininkas (juridinis asmuo) "negali" skolinti kam pakliuvo BE palūkanų. VMI bent jau tvirtina, kad daugiau nei metams paskolinti pinigai VISADA atneša palūkanas. Tai čia JAsm + daugiau nei 1metai, o mano klausimas - ar tarp fizinių asmenų, ir mažiau nei metams.

O GPM mokėti reiktų ne nuo paskolos dydžio, o nuo "hipotetiškai" uždirbtų palūkanų.

Pavyzdys - paskolino UAB'čegas kokiam žmogeliui 100k metams suvirš, be palūkanų. T.y., žmogelis turės atiduoti tik 100K. Tačiau VMI žiūri taip: aga, 100k * 6% metinių palūkanų turėtų būti 6000Lt palūkanomis, ir tai yra gaunamos įmonės pajamos, ir jas reikia apmokestinti. Tarkim 15%, tai VMI nusiplėš 900Lt sau. Vat apie tai ir šnekam - įmonė paskolino 100k, žmogelis grąžino 100k, bet VMI dar sau pasiima 900Lt - grynas nuostolis įmonei skolinti be palūkanų.