Tema: Re: paskola tarp fizinių asmenų be palūkanų - koks VMI požiūris?
Autorius: cakalis
Data: 2010-01-09 23:38:22
galima placiau?
kazkada pries 4 metus  vmi deklaravau, kad su Lt neturiu jokiu finansiniu
isispareigojimu (nepamenu kas per forma buvo kur vmi uzpildziau) ir
isvaziavau i Ispanija, cia dirbau pora metu, po to gryzau i Lt ir padirbejau
beveik metus tenai, kol mazindami etatu skaiciu atleido, dabar vel dirbu
Ispanijoje, visi darbai legalus, tai cia kaip iseina? as deklaraves isvykima
ar ne deklaraves? Beje kazkuriuo metu planuoju iseiti is darbo ir pusmeti
keliauti, tai tuo metu kaip turesiu elgtis? gydytoju paslaugomis naudojuosi
Ispanijoje (tfutfutfu, tik poliklinikoje prisirases, daugiau nieko
nereikejo) Gali buti, kad vis dar esu priregistruotas tevu bute, kaip su
tuo?
Idomiai cia.
cakalis "emigrantas"