Tema: Re: Vėl apie institucijų darbą :(
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-21 18:24:00
Jonas Sergejenka rašė:
> jei norėsi iškišti slyvą kaip mėlynąjį obuolį - turėsi bandyti tai
> įrodyti. Kaip ir "tapsmas nukentėjusiuoju" - nei vienam nagrinėjusiam
> skundus asmeniui nekilo akivaizdus noras tave pripažinti
> nukentėjusiuoju tai neprašant, prokurorui/pareigūnui pačiam to
> nenusprendžiant.

Na, bet pvz. gopui, Faktui ar bet kuriam dviratininkui parodžius tas
nuotraukas jie nesuabejotų, kad jei jau rašau skundą, tai jaučiuosi
nukentėjęs. Man tai taip savaime suprantama, kad net nemačiau reikalo
plėstis kuo čia pažeidžiamos mano teisės. O ir kitus panašius skundus
priėmė nagrinėti net nežagtelėję. Kitą kartą žinosiu, kad reikia
surašyti ilgą tiradą apie dangaus atspalvius.

Laukiam LVAT atsakymo.