Tema: Re: Vėl apie institucijų „darbą“ :(
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-20 18:26:56
On 2009.12.19 20:16, Cube wrote:

> Vat butent. Pavyzdziui koks viso sito susirasinejimo tikslas? Kad
> pareiskima greiciau priimtu, kad suprastu elektronini parasa, ar kad
> parodyti, kad prokuraturoje visi durniai? Panasu, kad svarbiausias cia
> trecias, nes kitus du galima ispresti ir greiciau ir efektyviau.

Neteisus tu, Fiodorai.
Siunčiant skundą tikrai maniau, kad tai efektyviausias būdas, nes prie
laiško buvo prikabinta audio medžiaga. Kito paprasto būdo tai medžiagai
perduoti aš nežinau.
O eigoje paaiškėjo, kad aš esu pirmas, kuris į prokuratūrą kreipiasi el.
paštu pagal įstatymų reikalavimus, tad nutariau pralaužti ledus, kad
kitiems ateityje nebeiškiltų tokio pobūdžio problemų. O tuo pačiu ir
kitiems parodžiau, kad ne šventieji puodus lipdo.

P.S. Primenu, kad el. parašo įstatymas galioja nuo 2001 metų, tad laiko
pasiruošti buvo daugiau nei pakankamai.