Tema: Re: Vėl apie institucijų „darbą“ :(
Autorius: BigM
Data: 2009-12-20 10:57:54
Saukštas deguto sugadina statinę medaus/vandens.

Iš tokių elementarių, sakyčiau, incidentų išryškėja mūsų įstatymų ir norminių aktų praktinis nevykdymas.
Faktas, kad esant būtinybei (o čia tokios būtinybės, manau, nebuvo, o iš principo "pasižaidimas") galima reikalus susitvarkyti ir kitaip, bet tokiais pavyzdžiais tik parodoma, kad nors ir teisiškai tu kaip ir gali alternatyviu keliu tvarkyti savo reikalus, tačiau matome, kad praktiškai tai neveikia.

Ir tikrai pritariu tokiai KEDo iniciatyvai įvairiais būdais "pakandžioti" mūsų valdininkiją.

Man pačiam irgi knieti pasidomėti vienu atveju, kai miestelio centre yra buvęs kino teatro pastatas ir jau eilę metų su juo nieko nedaroma - bent jau miestelio bendrijos reikmėms būtų panaudotas...

Tokiems atvejams reikia tiesiog pasišventimo ir skirti savo asmeninį laiką išjudinti visuomenei siekiant išsklaidyti jos abejingumą į tai kas darosi aplinkui.