Tema: Re: V?l apie institucij?
Autorius: BigM
Data: 2009-12-21 14:14:54
gal, bet kartais ta teisinė "kalba" tikrai yra rakštis subinėj. Kai žmogus
ūkiškai paaiškina, tai būtinai reik išsipisinėt.

Teneįsižeidžia tikrieji teisininkai, bet mano galva perdėtas teisininkų
kalbos susireikšminimas dar labiau atitolina eilinį žmogelį nuo teisingumo
(nes kaip ne kaip, už kiekvieną šūdniekį mokėt advokatams už
konsultacijas/atstovavimus išeina už mano teisingumo prieinamumo eiliniam
piliečiui suvokimo ribų :) )