Tema: Re: delfi: dëls ðuns "nuginklavimo"
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-09-21 01:27:24
Nu bet teisiškai Kažys ne prie ko, jei Kažė pasakė, kad šunys jos, arba kad jai buvo palikta jais rūpintis. Kol kas
savininkas baudžiamas, jei nepasako ar nežino, kas vairavo jo automobilį. Analogijos, kad savininkas būtų baudžiamas,
jei paliktas atsakingas asmuo nepasirūpino subart šunsnukius, aš negirdėjau.

Va, kai nufilmuosi Kažį abejingai žiūrintį, kaip jo šunys tavo dviračio padangą čiulpia, o paskui vedantį tuos šunis į
parodą ir prisistatantį savininku, tada jau gali kažką kurpt ;)