Tema: Re: Šuo yra gyvūnas, o ne žmogus
Autorius: Faktas
Data: 2009-09-15 12:31:32
nu aišku šaut, kokia pasmė laukt.
nes juk jei nieko nepadarys, tai kita diena eis vėl ten pat su šautuvu, kad galėtų nušaut ir su draugu, kad galėtų melagingai paliudyt, jog jį puolė.
(jei, kaip neskaitęs diskusijos nesupratai apie ką čia, tai aukščiau yra vieno mintis, jog eis draugelį pasiėmęs nušauti, nes kelis kartus jau pro ten ėjo,
ir jo link drįso pabėgėti susidomėjęs šuo)