Tema: Re: delfi: dėls šuns "nuginklavimo"
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-10 10:34:58
o tu zinok daugelis nemegsta debilu vedziojanciu palaidus sunis.
Jiem gal tai mielas augintinis- kitiems zmonem tai pavojaus, ar bent jau nesaugumo jausmo saltinis.
na ir IMHO jei palaidas didelis suo lodamas bega i zmogu- laikytina kad jis kelia gresme ir toks suo turi buti nusautas, o seimininkas nubaustas us netinkama prieziura.