Tema: Re: Šuo yra gyvūnas, o ne žmogus
Autorius: Ernikas
Data: 2009-09-10 23:51:27
daznai diena einant per stadiona kur laksto sunys palaidi man kyla noras
pasiimti is seifo vamzdi savyginai, koki pazistama kaip liudininka ir vel
praeiti per ta stadiona ir atlikti savyginos manevra.
nes uzpysa kai lekia koks "meitelis" i tave o kokia bobute saukia
"nebijokite jis nekanda ..."

uztenka visi laikrasciai mirga kaip sunys vaikus apkandzioja.
neperseniausia buvau  vaiku poliklinoje ir maciau kaip atrodo mergyte
apkandziota suns, tai neduok dieve ....

Ernikas