Tema: Re: Šuo yra gyvūnas, o ne žmogus
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-09-15 17:21:12
Citavai citavai, sakydamas kad suneliai zmoniu nekandzioja, ir jei i tave
atbega lodamas ir issiepes dantis tai turi dziagris ir atkisti jam desine
graziai ikasti, nes tai paprasciausiai suniskos meiles irodymas. Na jei dar
mesos koki kilograma kira iskas tai ne beda, gal ji seimininkas pamirso
siandien paserti.
O va gintis nuo tokio sunelio negalima, nes Sunelis yra nelieciamas ir viska
ka jis daro yra is geru paskatu.