Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: ttt
Data: 2009-08-31 23:11:11
Manau kad is tikruju iskilus nemokumams tokia sutartis labai greitai
butu pripazinta kaip neturinti teisinio pagrindo arba tu ka nors ne
taip supranti.

Mes pvz kuri laika buvome pasirase sutarti su administruojancia
bendrove, bet ji ispareigojo tik surinkti mokescius, pervesti juos
paslaugu tiekejams, teikti tam tikras komunalines paslaugas ir teikti
bendrijai informacija apie nemokius klientus. Viskas. Jokiu
ieieskojimu. Isieskoti gali tik bendrija, kurios narys as esu. O ta
imone gali tik padeti paruosti dokumentus, teikti tesininko paslaugas,
bet vistiek viskas eis bendrijos vardu. Tas pats ir su KE. Taciau imho
KE taip nesismulkina. Jie siluma tiekia bendrija, todel bendrija ir
duoda i teisma, o kad butu pagrindas teismui, pries tai privercia
pasirasyti tik jiems naudinga sutarti. Sutartys su gyventojais yra tik
priezastis bendrijai duoti i teisma, ir jei duodama, manau tada KE
bendradarbiauja su bendrija. Jei neduoda arba gyventojas nemokus - tada
i teisma paduodama bendrija.

bill.tallman pretended :