Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-08-31 17:11:21
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h7ggsv$hu0$1@trimpas.omnitel.net...

> Nifga. Visai ne mano problema. O gal nusipirkes aukcione parduodama
> bankrutuojancio UAB automobili ash lieku atsakingas uz jo ankstesni
> remonta servisui ?

Nereikia lyginti nesulyginamų dalykų.
Skirk 2 atvejus.
1. tu perki butą be skolų.
2. tu perki butą kuris turi skolų.
antru atveju dažniausiai skolos yra padengiamos iš sumokėtos pinigų dalies,
arba tu pats sutinki sumokėti skolas
arba skolas yra bandoma prisiteisti iš buvusio sąvininko (iš galų gale
nurašomos).
Čia priklausomai nuo to kas ten per sandoris.
O bendrijos atsakomybes čia nėra nė kiek...

> Papasakok tai musu namo bendrijai, kuri praloshe shita teisma.
Tai papasakok kas ten per byla buvo. Manau bus visiems naudinga sužinoti.