Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-29 11:17:38

"bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message
news:h78uqg$1hc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nes tu neteisingai traktuoji bendriją kaip ir paprastą įmonę.
> Galvok papraščiau, įsivaizduok, kad bendrija tiesiog visų namo gyventojų
> atstovas, tuo pačiu turintis juridinį statusą.
> Pasiskaityk bendrijų įstatymą, bus aiškiau :)

Bet tai juridinis vienetas, kuris turi savo veisknuma.  Beje - jis
atstovauja ne visus gyventojus, o visus bendrijos narius. Du didiuliai
skirtumai, kaip Odesoje sako. Bent jau man kai pradejo nebepatikti bendrijos
veiksmai, padariau "ejima arkliu" - isshtojau. Labai padejo sprendziant
visokius nesusipratimus. O kad aptarnaujanti imone turi mazai shansu eiti
tiesiai pas asmeni ir tiesiogiai duchina bendrija - pats susiduriau. Ash
pirkau buta, parduodama ish varzytiniu. Ankstesnis savininkas buvo skolingas
uz visokius patarnavimus, tame tarpe ir pagal tavo minimas sutartis. Imone
atejo tiesiai i bendrija. Komendante norejo juos nuforwardinti tiesiai pas
skolininka - nieko nesigavo. Teko skolas padengti bendrijai, o po to jau
bandyti issieskoti ish ankstesnio savininko. Kiek zinau dar ir dabar
issieskineja, bet kadangi ne narys, tai jau kaip ir ne mano problemos.