Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: ttt
Data: 2009-08-31 22:20:15
Na bet vistiek sunkiai tikiu kad namo vidaus tinklai perduoti.
Paprastai perduoda tinklus iki ivadinio skaitiklio. Ir taip pat sunkiai
tikiu kad silumos tiekejas taip lengvai nubrauktu skolas nemokiam
klientui nenukreipes to i bendrija, nes pas juos kiekviena kwh
suskaiciuota. Kiek zinau bent jau kauno energija siulo tipines sutartis
su bendrijos atsakomybe, kuriu pakeisti jie nesuinteresuoti, nes nuo ju
atsijungti vistiek negali.

Pas jus gal viskas kitaip del to, kad jus praktiskai silumos tiekejo
neturite. Pas jus yra duju tiekejas ir viskas. Bet su jais nesu
susidures, todel nelabai galiu komentuoti kokia praktika jie taiko.

bill.tallman formulated the question :