Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-08-31 09:23:23
:)
pagal istatyma bendrijos nutarimai turi buti vykdomi viso namo gyventoju o
ne tik bendrijos nariu !

del tavo pavyzdzio tai esminis skirtumas yra kad skola buvo praeito
savininko.
parduodamas buta jis turejo gauti bendrijos pazyma kad skolos nera.
jeigu bendrijos pirmininkas parase kad skolos nera, o ji buvo - pats
pirmininkas ir kaltas.
jeigu tokio parasymo nebuvo ir tu pirkai buta zinodamas kad skola jame yra,
tu turi ir sumoketi.
teisme bendrija lengvai issisuktu.