Tema: Re: Mokesčių už butą perleidimas būsimam pirkėjui
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-08-31 20:19:54
o ko tau netinka RST ar vilniaus vandenu formuluotes ?
sutarciu nei vieni nei kiti su bendrija neturi.
sutartyse su vartotoju nera bendrijos isipareigojimu. paprasta vartotojo
sutartis ir tiek.

o jeigu vilniaus ir kauno silumos tiekejai sugeba ipirsti bendrijoms
sutartis su isipareigojimais, belieka tik jas uzjausti.
tikiuosi tik kad ne visoms bendrijoms taip "pasiseka".

o siaip nesuprantu kuo ta vilniaus energija tokia isskirtine kad reikia su
ja pasirasineti tokias sutartis ?