Tema: Re: PVM?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-17 17:56:30
Aš apie tą patį. Dėl PVM ir autorkių+IĮ jau rašiau sausio-vasario mėn. Ne per ten vožtelėjo, ne per ten...
Dėl susigulėjimo - negaliu nesutikti, apsivalymas ir sustatymas į vietą būtinas. Tik bijau, kad neateitų per kitus galus. Jei mažinsiu pirkimus, mažės pajamos mano netiesioginių pinigų davėjų, ergo, mano pajamos irgi mažės.
Ilgai laukiant galima prieiti iki totalios recesijos, nors  90Lt/mėn algos ir duona po 20 kapeikų būtų visai romantiška, baltų centų porą kibiriukų turėsiu kur sunaudoti... Socializmas vėl gyvuos.:)