Tema: Re: PVM?
Autorius: Silvano
Data: 2009-08-14 10:03:33
aisku, kad daugiau...pvm moka visi ir visada...neisvengiamas mokestis...nuo
dantu krapstuko iki automobilio - visur pvm...o kad palikus 18 pvm visi
krizes metu puls pirkti daugiau ir tokiu budu bus surinkta daugiau pvm, va
cia yra visiskas briedas...bet as cia tik apie pvm kalbu...kti mokesciai
visai kitaip...