Tema: Re: PVM?
Autorius: KEdas
Data: 2009-08-17 17:38:04
Jonas Sergejenka rašė:
> Aš tvirtinu, kad nemažinant vartojimo nebūtų jokios krizės ir niekam
> nereikėtų užspaudinėti ir taupyti.

Kaip gali nemažinti vartojimo, jei švediški bankai yra paskolinę 3 LT
biudžetus ir jau prašo pradėti grąžinti skolą?

> Ne per tą galą mąstot, ne per tą. Bankai griūna ne dėl to, kad kažkas
> atsiėmė xxx milijonų indėlį. Jie griūna dėl PANIKOS, jog kažkas tuoj
> bus blogai, ir tada VISI atsiiminėja visus indėlius kaip tik

Kaip tik bankai dar ir negriūna.

> Grįžtant prie temos: Aš tvirtinu visais šiais postais, kad GPM ir
> SODros didinimas yra blogis, palyginus su PVM didinimu.

Šioje vietoje su tavimi visiškai sutinku: suvėlė mokesčius vietoj PVM
padidinimo, tai dabar daug IĮ tyčia tiesiog vegetuoja (neaišku kaip
mokėti mokesčius, atrodo per dideli ir pan.), o gyvena iš santaupų (bent
aš taip darau).