Tema: Re: PVM?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-08-14 11:48:26
Silvano, cia teisybes delei reikia pasakyti, kad tokie uab'ai moka, bet ir
atsiima, tiksliau dengia su pardavimu PVM ir skirtuma arba pajama arba
sumoka valstybei. O tos imones kur istisai sedi ant exporto? Rojus jiems,
jei perka viska vietoj, o parduoda uzsienin. Beda tik, kad exportas siuo
metu siek tiek krites, bet cia jau kitie reikalai. Daugiausiai moka
fizinukai :(