Tema: Re: PVM?
Autorius: ttt
Data: 2009-08-17 17:27:00
Gerai, nemazinam kaip tu sakai. As pvz nemazinu, as tik apeinu valstybe
nes susidaro tokios salygos, objektyvios ir ne tik. Tai ar as kaltas
kad valstybe padidina PVM, kuri apeiti kaip du pirstus apsisioti. Ji
zlugdo mokesciu mokejimo kultura, kuri jau buvo susiformavusi ir prie
jos visi prisitaike, o jei man galutiniam vartotojui netgi pasiulo
nemoketi PVM, tai kazinau.. koks idiotas mokes?? As pagalvoju kad ir
kitose srityse galima panasiai padaryti ir as dabar nuo siol netgi
ieskosiu budu taip padaryti.

Dar paziurek i realybe: ar busto kainos pas mus ka nors atitiko: pvz
vidutini atlyginima?? Jau buvo pasidare taip kad net 2 kambariu buto
nenusipirksi uz viso gyvenimo pajamas. Nezinau ka sako ekonomistai, bet
as uz toki taupyma, kuris visus sugrazina i savo vietas.

Mano nuomone mestelti tuos uzspaustus pinigus dar labai ankstokai, nes
dar korekcija ne visur ivykusi, dar smegenys ne pas visus apsivale.
Tavo idejos geros, bet jos dabartiniam momentui netinka, nes ekonomika
ne tam cikle yra.

Jonas Sergejenka explained on 2009.08.17 :